.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این بار در ورزشگاه ؛
قصه تکراری ممانعت از ورود خبرنگاران در مازندران تمامی ندارد
قصه تکراری ممانعت از ورود خبرنگاران مازندران تمامی نداشته و قرعه بی اعتنایی به اصحاب رسانه امروز نصیب ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر شد ...
قصه تکراری ممانعت از ورود خبرنگاران در مازندران تمامی ندارد

قصه تکراری ممانعت از ورود خبرنگاران مازندران تمامی نداشته و قرعه بی اعتنایی به اصحاب رسانه امروز نصیب ورزشگاه شهید وطنی در قائمشهر شد.

به گزارش شمال نيوز، دیدار تیم های نساجی مازندران و مهرکام پارس تهران در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ساعت 14.30 دقیقه عصر جمعه آغاز شد.

تعدادی از خبرنگاران که برخی از آنان از شهرهای اطراف استان برای پوشش این مسابقه آمده بودند موفق به ورود به ورزشگاه نشدند.

خبرنگار مهر نیز که در همه دیدارهای خانگی نساجی در لیگ دسته اول حضور داشته و به عنوان تنها خبرنگار خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان مبادرت به پوشش اخبار مربوط به باشگاه نساجی می کند از سوی مسئولین ورزشگاه و هیئت فوتبال که آشنایی کامل با این امر دارند با درخواست داشتن دعوتنامه مواجه شد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که در گذشته هیچگاه دعوتنامه ای از سوی هیئت فوتبال برای دفتر خبرگزاری مهر در مازندران ارسال نشده است چون این دعوتنامه ها تنها برای برخی آشنایان و مسئولان صادر می شود و اصحاب رسانه ها تنها در راستای انجام وظیفه و رسالت خبرنگاری مبادرت به پوشش این مسابقات می کنند.

البته افرادی نیز حتی بدون داشتن دعوتنامه به واسطه آشنایی با مسئولان هیئت فوتبال توانستند به داخل ورزشگاه وارد شوند ولی با این همه خبرنگاران محلی که در تمامی اوقات سال مسئولیت پوشش اخبار رویدادهای استان را دارند، در برخی مواقع از جمله بازی امروز مورد بی مهری مسئولین مربوطه قرار گرفتند که امید است این رویه ناصواب درآینده مورد تجدید نظر قرار گرفته و ارباب جراید بتوانند به مسئولیت خطیر اطلاع رسانی برای افکار عمومی به خوبی وبه موقع عمل نمایند.

کم توجهی به اصحاب رسانه مازندران در محافل خبری اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، سیاسی و بسیاری محافل دیگر تمامی ندارد که امید است با تشکیل شورای اطلاع رسانی مازندران که ریاست آن را معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری مازندران عهده دار شده، این مشکل مرتفع شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.841 seconds.